فروشگاه klarna ، تجربه یک خرید مجازی در فروشگاه آنلاین
شرکت Klarna متخصص مدل بیزنس BNPL (که نوعی تامین مالی کوتاه مدت)استخرید مجازی را راه اندازی کرده است.
ارتباط مستقیم خریداران آنلاین با کارشناسان فروشگاه های حضوری، از طریق ویدیو و پیام زنده، برای ارائه یک تجربه کاملا شخصی که به مصرف کنندگان کمک می کند با اطمینان خرید آنلاین انجام دهند.
این یک پیشرفت بزرگ است و این شرکت گفت که با قرار دادن تعامل انسانی در مرکز سفر خرید آنلاین، «خرید مجازی خردهفروشان را قادر میسازد تا تجربیاتی همه جانبه ایجاد کنند که ثابت شده است باعث افزایش تعامل مشتری، کاهش بازده و افزایش وفاداری میشود».
قبلاً با بیش از 300 برند از جمله Levi’s و Hugo Boss فعال شده بود، اما اکنون در سطح جهانی به بیش از 400000 خرده فروش گسترش یافته است.این یک نوآوری دیگر است که به پیوند دادن تجربه آنلاین و درون فروشگاهی کمک می کند و یکی را شبیه به دیگری می کند.
برای خردهفروشان، این فناوری باید بتواند تیمهای درون فروشگاهی را توانمند کند تا از فروشگاههای فیزیکی به میلیونها خریدار آنلاین دسترسی پیدا کنند. با استفاده از اپلیکیشن جدید فروشگاه Klarna که بر طبق اصول merchant-facing ، میتوانند عکسها و ویدیوهای اقلام و «محصولات نمایشی را مستقیماً از طبقه فروشگاه، از خانه یا حتی از فروشگاه ها نوظهور به اشتراک بگذارند.