شلوار جین ، با ترندی جدید در سال جدید

شلوار جین ،دوباره با دمپای گشاد برمیگردد

تاریخ انتشار 30آذر 1401

این روزها پلک می‌زنید و یک ترند جدید برای شلوار جین وجود دارد. یک دقیقه شلوار جین تنگ مد می شود وبعد فوق العاده گشاد مد می شود است. ترند بعدی چیست؟

جایی که شلوار جین گشاد و دمپا گشاد زمانی با استایل شیک و هیپی-دیپی مرتبط بود، اکنون دوباره به عرصه مد جدید برگشته است.برای مثال، برای بهار 2023، این مدل جین را می توان با ژاکت‌های  براق ست کرد. شلوار جین گشاد برند آلتوزارا با یک ژاکت برش دار  و بلوز سفید طراحی شده بود که ترکیبی مناسب بین ظرافت و راحتی را نشان می داد. و  برند دیور حتی با یک کالکشن خنثی و ساده، شعله‌های جذابیت این نوع شلوار را نشان دادند و به  اجازه می‌داد تا کاملاً خود به خود بدرخشند.

به جای قلاب بافی یا تاپ مخملی، شلوار جین گشاد را با قطعاتی با ساختار تیزتر ست کنید. بلوز کمی ساده و  مینیمالیستی‌تر باعث می‌شود آنها بهتر خود را نشان دهند اما نه چندان جذاب خواهد شد.. عکس‌های اخیر استایل خیابانی ثابت می‌کنند که این ظاهر نیز فوق‌العاده پوشیدنی است. در نمایشگاه Pitti Uomo در تابستان گذشته، عکاس Style du Monde دو شرکت‌کننده شیک را که به این شکل لباس پوشیده، شکار کرد: یکی آن‌ها را با دکمه‌های رنگی پوشیده بود، و دیگری یک جلیقه چاپی و با راه راه های سفید.  ودر نمایشگاه کپنهاگ در ماه اوت، یکی دیگر از ستاره های این استایل خود را با یک چکمه پاشنه دار برای قد ست کرد و روی یک ژاکت جین با کمر بسته شده بود. باز هم، کلید در اینجا ساختار در بالا است!

 

#شلوار-جین#شلوار-جین-دمپاگشاد #اخبار-مد-جهان #اخبار-مد

chiamod