پوما و کرینگ در رتبه اول شاخص پایداری BoF در سال 2022 قرار دارند

پوما و کرینگ در رتبه اول شاخص پایداری BoF در سال 2022 قرار دارند

تاریخ انتشار 16 مهر 1401

Business of Fashion (BoF) گزارش سالانه شاخص پایداری خود را منتشر کرده است که ارزیابی‌های عملکرد و بینش‌های کلیدی 30 شرکت جهانی مد را شرح می‌دهد.

در صدر لیست پایدارترین برندهای این پلتفرم، پوما و کرینگ قرار گرفتند و پس از آن Levi Strauss، H&M Group و Burberry قرار گرفتند.

 

ارزیابی سال 2022 شامل شش دسته بندی  است. انتشار، شفافیت، آب و مواد شیمیایی، مواد، حقوق کارگران و ضایعات، با نتایج ارزیابی بر اساس نقاط داده، معیارهای اختصاصی و تحقیقات عمیق.

در نتیجه گیری، BoF گفت که علیرغم تلاش های فزاینده ای که توسط شرکت های ارزیابی شده انجام می شود، هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد و برندها “هنوز باید با سیاست ها و اقدامات پایداری خود شتاب کافی به دست آورند”.

هدف این شاخص ارائه معیاری به برندها برای کمک به رشد پایداری و همچنین برای ارزیابی پیشرفت صنعت توسط سرمایه گذاران است.

به طور کلی، پوما 49 از 100 امتیاز را به دست آورد که از میانگین شاخص 28 فراتر رفت، و به همین دلیل استراتژی پایداری Forever Better خود را که به گفته وی در کاهش انتشار کربن در سراسر شرکت کمک کرده است، اعتبار می‌دهد.

بیورن گولدن، مدیر عامل پوما، در بیانیه‌ای گفت: «ما از شناسایی در شاخص پایداری BoF 2022 استقبال می‌کنیم و موقعیت رهبری خود را به عنوان تشویقی برای برداشتن گام بعدی در سفر پایداری خود خواهیم گرفت. ما با این نتیجه‌گیری موافقیم که هنوز کارهای زیادی باید انجام شود تا صنعت ما را با هدف توافقنامه پاریس در مورد تغییرات آب و هوایی و همچنین اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد کند.»

 

#مدپایدار #اخبار-مد-جهان #اخبار-مد

chiamod