همکاری برند Hugo boss با شرکت Adobe برای ورود به دنیای طراحی دیجیتال

همکاری برند Hugo boss با شرکت Adobe برای ورود به دنیای طراحی دیجیتال

تاریخ انتشار 18 مهر 1401

برند Hugo Boss با  شرکت Adobe همکاری میکند تا استراتژی خود را در مورد طراحی سه بعدی  به طور جانبه تقویت کند.

 این برند معروف مد و لباس از برنامه Adobe Substance 3D برای عکس های مرجع و از قابلیت های قدرتمند هوش مصنوعی برای تکرار بافت های پیچیده پارچه مانند بافتنی و گلدوزی استفاده می کند. به همین ترتیب، از برنامه های کاربردی دیگری مانند Adobe Substance 3D Painter و Adobe Substance 3D Stager برای کمک به اصلاح رنگ ها و نور استفاده می کند.

“برند هوگو باس برای حمایت از دیدگاه ما مبنی بر تبدیل شدن به پلتفرم مد مبتنی بر فناوری برتر در سراسر جهان، یکی از اولین شرکت هایی بود که پتانسیل طراحی سه بعدی و همه جانبه در مد را کشف کرد. اکنون ما بیش از 400 کارمند داریم که با این ابزارهای نوآورانه کار می کنند تا محصولات الهام بخش تر و پایدارتر تولید کنیم و صنعت خود را در دیجیتال رهبری کنیم.”

“با استفاده از Adobe Substance 3D به عنوان بخشی از  Adobe Creative Cloud، ما ابزار قدرتمندی داریم که رندرهای فوق واقعی از محصولاتمان ارائه می دهد. این به ما سرعت بیشتری در پاسخگویی به خواسته های مصرف‌کنندگان در جهان می‌دهد، در حالی که به ما کمک می‌کند خدمات دیجیتالی جدید را برای پیشبرد نوآوری سه بعدی در مد تجربه کنیم.»

هوگو باس از فناوری سه بعدی برای طراحی پوشاک، لوازم جانبی و کفش با مدل های فوق واقعی و آزمایش پارچه ها و رنگ های مختلف استفاده خواهد کرد. نتیجه آزادی خلاقیت و راحتی بیشتر برای طراحان است.

سرمایه گذاری در طراحی سه بعدی همچنین از تلاش های شرکت در زمینه مد پایدار و کاهش تولید محتوا حمایت می کند. در همین حال، تامین‌کنندگان و فروشندگان سه بعدی، می‌توانند طرح‌ها را به صورت دیجیتالی بررسی کنند و نیاز به ایجاد و ارسال نمونه‌ها را پشت سر بگذارند.

به همین ترتیب، از سناریوهایی که در آن تیم ها باید به مکان های مختلف در سراسر جهان برای عکاسی از مجموعه های جدید سفر کنند، اجتناب می کند. Adobe دریافته است که عکاسی مجازی می‌تواند باعث کاهش ۹۸ درصدی انتشار کربن شود. برای حمایت از Hugo Boss، Adobe همچنین از Adobe Substance Sustainability Calculator پرده برداری کرد که داده ها و معیارهایی را برای طرح های پایداری مرتبط با طراحی سه بعدی ارائه می دهد.

Sebastien Deguy، معاون رئیس و رئیس 3D & metaverse در Adobe، افزود: «هوگو باس نشان داده است که چگونه طراحی سه بعدی می تواند زنجیره ارزش صنعت مد را بهبود بخشد و قدرت بیشتری را در دستان طراحان قرار دهد و در عین حال تولید و توزیع را بهینه کند.

از آنجایی که شرکت ادوبی به تلاش‌های خود در این فضا سرعت می‌بخشد، برنامه‌های کاربردی Adobe Substance 3D مجموعه‌ای جامع از ابزارها را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد که خلاقیت را تقویت می‌کند و مشارکت آن را در متاورس ممکن می‌سازد.

 

#مد-و-تکنولوژی #اخبار-مد-جهان #اخبار-مد#مد-و-ونوآوری#مدپایدار

chiamod