چهارمین ویژه نامه سی پال با مدیریت و اهتمام پایگاه خبری موسسه چیامد تولید و منتشر شد
تاریخ انتشار : 22 فروردین 1401
پایگاه خبری چیامد با هدف توسعه کسب و کار و انتشار مقالات و اخبار جدید و بروز در زمینه مد و پوشاک اقدام به تولید و تدوین ویژه نامه های تخصصی در چهار دوره نموده است. که چهارمین دوره از آن در اولین بهار قرن 15 منتشر شده است. پایگاه خبری چیامد قصد دارد تا با ایجاد زمینه ای برای گرد هم آوردن مطالب تخصصی و کاربردی در زمینه مد و پوشاک بستری برای هم افزایی و ارتقاء سطح علمی خانواده بزرگ و فعال این صنعت ایجاد کند.
چهارمین ویژه نامه سی پال در اولین بهار قرن 15 منتشر شد. این ویژه نامه حاوی مقالات تخصصی در زمینه :
فلسفه نوروز باستان ، انسان شناسی فرهنگی در پوشاک کشور های عضو اکو ، personal coac ، personal development ، اهداف توسعه پایا در صنعت مد و پوشاک ، market research in fashion industry ، personal branding ، تاثیر کوید19 در صنعت مد ، سن شناختی و رفتار خرید ، تبلیغات در صنعت مد و پوشاک ایران ، stable fashion ، تاثر جنگ بر مد ، فروش آنلاین در صنعت مد ، توسعه صادرات می باشد.
همچنین در ویژه نامه تعدادی از طراحان خلاق که در زمینه فرهنگ ایرانی فعال بوده اند معرفی شده و آثار آن ها به نمایش گزاشته شده است.