با توجه به اهمیت فزاینده لباسهای کودکان برای برندهای لوکس که ارزش زیادی در ارائه مجموعههای mini-me به خریداران خانواده مرفه دارند، باربری مجموعه و کمپین اختصاصی AW22 را با الهام از نماد خرس باربری به نام توماس رونمایی کرد.
این شرکت گفت که این تصاویر «ماهیت اصلی دوران کودکی، شادی معصومانه ای را که هنگام بازی با هم و کاوش در تخیلات آنها ابراز می شود، به تصویر می کشد. یک برج در حال چرخش از خرسهای عروسکی، بنای یادبود گرم و نرمی را تشکیل میدهد که نقوش مجموعه را منعکس میکند – صحنه جشنی با بازیگوشی کودکان که نماد و حس خانه را برای برند ایجاد میکند.
در عمل، همانطور که فصل بازگشت به مدرسه در دیگر مد ها دیده می شود، این به معنای «آیکون های لباس بیرونی» بازسازی شده از کت های رنگی عسلی با جنس گاباردین نخی و ژاکت های الماسی با آستر بربری چک است.ژاکتهای پفی گرم برای جلوگیری از سرما ممکن است در لیست آرزوهای همه در وسط موج گرما در بسیاری از نقاط جهان نباشد، اما احتمالاً برای آن دسته از والدینی که به آینده فکر میکنند، حتما باید داشته باشند. در این مورد، آنها دارای چاپ و با طرح گرافیکی توماس نماد خرسس برند بابری تولید شده اند..
همچنین طرحها، و نقوش الهامگرفته از دستخط همیشگی باربری در رنگهای بژ و رنگ های فصلی وجود دارد. این کالکشن شامل پیراهنهای تکهکاری، لباسهای پیراهن فلانل پنبهای و لباسهای راحتی بافته شده از ترمه پشم نرم است.
کفشها و اکسسوریها نیز با الگوی مشخصی برای ظاهری سر تا پا، از کلاههای سطلی و چکمههای لاستیکی گرفته تا کولهپشتی و کیفهای کراسبادی تزئین شدهاند.
خرس باربری توماس نیز روی تاپ های ژاکتی یقه دار با دامن های پلیسه دار، ژاکت های پشمی، روسری ها و روسری ها بافته شده است.