آغاز همکاری برند ورزشی Paris Saint-Germain با برند Goat
تاریخ انتشار 5 اردیبهشت 1401
برند فرانسوی Paris Saint-Germain که یک غول ورزشی در فرانسه به حساب می آید و ، اولین بازار مد دیجیتالی مستقر در لس آنجلس است، برند Goat رابه عنوان شریک رسمی جدید خود با نشان دادن لوگو این برند بر روی آستین لباس های ورزشی به عنوان بخشی از یک شراکت چند ساله جهانی، معرفی کرد.
به عنوان بخشی از این مشارکت، حضور لوگو برند Goat روی آستین پیراهنهای تیم اول مردان باشگاه فوتبال خواهد بود.
این دو برند برای تبلیغ پلتفرم برتر Goat و پیشنهادات آن به نسل جدیدی از طرفداران فوتبال و مد در سراسر جهان همکاری خواهند کرد. برند Goat بر روی تمامی محصولات باشگاه از جمله لباس های تمرینی، گرم کردنی و مسابقه نمایش داده خواهد شد.
مارک آرمسترانگ، مدیر ارشد شراکت Paris Saint-Germain گفت: ما خوشحالیم که با این همکاری به Goat در خانواده Paris Saint-Germain خوش آمد می گوییم . آنها به لیست انحصاری شرکای باشگاهی حاضر در پیراهن های نمادین ما می پیوندند.
او در ادامه می گوید : برند Goat برای حضور در باشگاه مناسب است و از موقعیت ما به عنوان نماد ورزش جهانی و سبک زندگی برای طرفداران در سراسر جهان حمایت می کند. با هم تجارب مهیج و خلاقانه را برای ارتباط با حامیان در همه جا ایجاد خواهیم کرد.
Goat تا پایان فصل جاری به عنوان شریک رسمی به باشگاه ملحق خواهد شد و قبل از تبدیل شدن به شریک آستین و یکی از شرکای اصلی باشگاه از ژوئیه 2022. این مشارکت همچنین اولین ابتکارات در نوع خود را معرفی خواهد کرد، از جمله محتوای منحصر به فرد. و همکاری، در عین حال تقویت ردپای جهانی هر برند.
#مقالات#مقالات-جشنواره-سی-پال#مقالات-اساتید-سی-پال#امید-ملائکه#استارتاپ-مد-و-لباس#پوشاکبرندهای-لوکس#توزیع-پوشاک#برندینگ-فشن#بیزینس-فشن#کوچینگ-فشن-مارکتینگ#آینده-طراحی-لباس#آیندهمدتکنولوژی#طراحی-لباس#طراحی-لباس-جدید#برندسازی#صنعت-مد#بیزینس-فشن#تکنولوژی-های-صنعت-مد#فشن-برندینگ#فشن-بیزینس#فشن-کوچینگ#فشن-مارکتینگ#اطلاعات-مشتریان-مد-و-پوشاک#تجزیه-و-تحلیل-اطلاعات-مشتریان#دیتابیس-صنعت-مد #برند-سازی-شخصی #پرسونال-برندینگ #برند-و-برند-سازی #کسب-و-کارمدیریت-بازاریابی-و-فروش