ورود برند Ralph Lauren به طراحی دنیای دیجیتال

ورود برند Ralph Lauren به طراحی دنیای دیجیتال

تاریخ انتشار 23 مهر 1401

برند Ralph Lauren با  Fortnite برای ساخت یک مجموعه دیجیتال همکاری می کندرالف لورن روز دوشنبه اعلام کرد که با Fortnite برای راه‌اندازی مجموعه‌ای از پوشاک و لوازم جانبی دیجیتال و همچنین یک کالکشنی از پوشاک واقعی با الهام از اولین مجموعه دیجیتال همکاری کرده است.

این همکاری که مجموعه «استادیوم پولو» نامیده می‌شود، از میراث مجموعه «استادیوم» برند لوکس ایالات متحده و «خط ورزش پولو» از دهه 1990 الهام می‌گیرد که دوباره برای متاورس طراحی شده است. همکاری رالف لورن با Fortnite متعلق به شرکت اپیک گیمز همچنین شاهد بازنمایی لوگوی نمادین Polo Pony برای اولین بار در تاریخ 55 ساله این شرکت خواهد بود.

 

این مجموعه دیجیتالی با دو لباس، با سبک‌های جایگزین و لوازم آرایشی درون‌بازی اضافی عرضه می‌شود که از تاریخ 5 نوامبر برای خرید در فروشگاه اقلام Fortnite در دسترس خواهند بود.

 

مجموعه کالکشن پوشاک واقعی نیز در تاریخ 2 نوامبر به طور انحصاری در RalphLauren.com در دسترس خواهد بود. یک محصول دیگر در تاریخ 1 دسامبر در RalphLauren.com، برنامه Ralph Lauren، برنامه Polo-67، در فروشگاه‌های خرده‌فروشی منتخب Ralph Lauren و خرده‌فروشان تخصصی از جمله Bodega، Citadium، Highsnobiety، BSTN، LVL Gaming Hub، Beams و دنیای مرکزی CMG. اراِئه خواهد شد.

دیوید لورن، مدیر ارشد برندینگ و نوآوری در رالف لورن، گفت: «رالف لورن همیشه رویاها را طراحی کرده و دنیاهای جدیدی خلق کرده است، و امروز، همکاری ما با فورتنایت تجربه‌ای نوآورانه را به جامعه جدیدی از بازیکنان و مصرف‌کنندگان نسل بعدی ارائه می‌کند.»

“مشارکت ما نمایانگر برداشتی کاملاً تازه از برند رالف لورن است – ابتدا برای متاورس طراحی شده است – که کاملاً بر آینده متمرکز است. ما هیجان زده هستیم که به رهبری اکتشاف دیجیتال ادامه دهیم و بر اساس سابقه چندین دهه خود در زمینه نوآوری پیشگام باشیم. ”

در جشن راه‌اندازی، رالف لورن میزبان مجموعه‌ای از فعال‌سازی‌ها برای تعامل با جامعه بازی‌ها خواهد بود، از جمله رویداد راه‌اندازی پخش زنده Twitch. همچنین میزبان یک تورنمنت جهانی بازیکنان در فورتنایت (“جام ورزشگاه پولو”) خواهد بود که در آن بازیکنان می توانند جوایز درون بازی از جمله اولین دسترسی به لباس ها و لوازم جانبی رالف لورن کسب کنند. در 4 نوامبر در سراسر جهان که Fortnite در دسترس است برگزار می شود

آدام ساسمن، رئیس اپیک گیمز، گفت: «ابراز واقعی خود، هسته اصلی تجربه بازیکن در داخل Fortnite است. تاریخچه طراحی نمادین «Polo» رالف لورن به همراه تطبیق پذیری قدرتمند Unreal Engine و سبک غیرقابل انکار Fortnite منجر به یک کمپین الهام‌بخش و ظاهری جاودانه شده است که مطمئناً بازیکنان Fortnite در سراسر جهان آن را دوست خواهند داشت.

#مد-و-تکنولوژی #اخبار-مد-جهان #اخبار-مد#مد-و-ونوآوری#مدپایدار

chiamod