ورود برند Bulgari به دنیای متاورس

ورود برند Bulgari به دنیای متاورس

تاریخ انتشار 13 شهریور 1401

برند ایتالیایی جواهرات و لوازم جانبی لوکس LVMH، Bulgari، دنیای مجازی انحصاری را در بزرگترین پلتفرم متاورس آسیا، Zepeto، افتتاح کرده است. این شامل یک فروشگاه پاپ آپ به نام Bulgari Sunset In Jeju است و تجربیات آنلاین و آفلاین را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

برندها به طور فزاینده ای به دنبال ایجاد پیوندهای یکپارچه بین فضای مجازی و فیزیکی هستند و در این مورد، فروشگاه و کافه فیزیکی پاپ آپ واقع در هتل پارناس ججو به طور مجازی در Bulgari Zepeto World ایجاد شده است. یک مکان واقعی».

آنها همچنین می‌توانند مجموعه 2022 Resort این برند را که «الهام گرفته از آسمان تابستان با رنگ‌های طلایی و زرد گرم در این فصل است» ببینند. و در زندگی واقعی، بازدیدکنندگان می‌توانند از دسرها و نوشیدنی‌ها در Bulgari Sunset In Jeju لذت ببرند، که مظهر هویت برند است.

این شرکت گفت که این تجربه مجازی شامل برخی «عناصر سرگرم‌کننده برای کاربرانش» می‌شود، مانند زمانی که بازدیدکنندگان در حال گشتن در فضای مجازی متاورس هستند ، مجموعه Bulgari Resort و قطعات لوازم جانبی امضا را برای پوشاندن آواتارهای خود دریافت می‌کنند.

علاوه بر این، بلک پینک لیزا، سفیر جهانی این برند، میزبان یک رویداد زنده مجازی در 31 آگوست بود. آواتار او تجربیات تعاملی مختلفی با طرفداران در دنیای مجازی دارد، از جمله گرفتن سلفی.

 متاورس به طور فزاینده ای برای برندهای لوکس و مد و به ویژه در بازار آسیایی متمرکز بر فناوری اهمیت بیشتری پیدا می کند.

Zepeto از زمان راه اندازی خود در آگوست 2018 بیش از 320 میلیون کاربر در سراسر جهان جذب کرده است. حدود 80٪ از کاربران را نوجوانان تشکیل می دهند که ممکن است با توجه به قیمت لوکس آن بازار هدف Bulgari به نظر نرسد. اما این شرکت گفت: “این پلت فرم در حال تثبیت موقعیت خود به عنوان یک زمین بازی محبوب برای نسل Z جهانی در عصر متاورس” است. و مصرف کنندگان Gen Z متمرکز بر تجملات برای برچسب های سطح بالا هم برای آنچه که امروز خریداری می کنند و هم برای قفل کردن آنها در برند برای آینده کلیدی هستند.

منبع اصلی

chiamod