فرصت حضور در رسانه اختصاصی فعالان مد سی پال

انتشارات پایان نامه و مقالات فعالان مد

تاریخ انتشار :17 بهمن 1400

سایت رسمی سی پال فرصتی را برای انتشار مقالات و پایان نامه های فعالان مد و لباس کشور فراهم کرده است. انتشار مقالات ضمن ایجاد اعتبار برای اعضا فرصتی را برای معرفی توانمندی و تخصص آنها فراهم می کند. سی پال با هدف فرصت آفرینی و توسعه شبکه ارتباطی فعالان مد و مخاطبان تا به الان گام های موثری را برداشته است. “فرصت آفرینی” مقدمه ای برای کارآفرینی و توسعه کسب و کارهاست. مدنویسان و پژوهشگران مد نیز مانند سایر ارکان خانواده مد باید مورد توجه قرار بگیرند. یکی از مهمترین بخش های جشنواره سی پال مدنویسی است که دارای تندیس و تقدیر ویژه است.

🔸️همه مدنویسان و پژوهشگران حوزه صنعت مد و پوشاک می توانند مطالب و مقالات خود را در سایت سی پال منتشر کنند. ارائه شرایط دقیق از طریق ارسال پیام به دبیرخانه سی پال: 09337454619

🔴 مقالات، مطالب پژوهشی و ترجمه :
یکی از اصلی ترین دغدغه های کسانی که میخواهند فرصت های شغلی جدید داشته باشند این است که رزومه تحصیلی و شغلی خود را تقویت کنند و از قوی ترین راههایی که باعث تقویت رزومه میشود انتشار مقالات، مطالب پژوهشی، مطالب ترجمه شده از منابع معتبر و گردآوری مطالب است.(مد و فشن ، فرهنگ پوشش اقوام ایرانی، توسعه کسب و کار)

🔴 پایان نامه ها:
پایان نامه مهمترین بخش دوره تحصیلی دانشجویان است که برای آن زمان زیادی اختصاص می دهند و از طرفی می تواند با توجه به کیفیت تحقیقاتی و ارائه آن رزومه خوبی برای دانشجویان باشد. در صورتی که پایان نامه شما از محتوای متفاوتی برخوردار است و از منابع تحقیقاتی معتبر استفاده کردید ، چکیده پایان نامه شما در سایت سی پال منتشر خواهد شد.(مد و فشن ، فرهنگ پوشش اقوام ایرانی، توسعه کسب و کار)

💎 بخش بسیار خاص و متفاوتی برای معرفی طراحان مد در سایت سی پال در نظر گرفته شده که در آستانه نوروز 01 رونمایی خواهد شد. این بخش شامل ارائه آثار ، رزومه ، اطلاعات دقیق ارتباطی است که به زبان فارسی و انگلیسی منتشر خواهد شد.

*موضوعات: مد و فشن بخش داخلی و بین الملل- فرهنگ پوشش اقوام ایرانی- پایان نامه های مرتبط به مد- ترجمه وگردآوری- تالیف و تحقیق، موضوعات توسعه کسب و کار شامل بازاریابی، فروش، برندسازی و … در صنعت مد 

chiamod