راه کاری جدید برای پیشرفت مد پایدار در جهان

راه کاری جدید برای پیشرفت مد پایدار در جهان

تاریخ انتشار 14 تیر 1401

بار دیگر  شاهد پیوند و ارتباط متقابل بین مد و توسعه پایدار هستیم. پلت فرم مد لوکس Farfetch و پلت فرم رتبه بندی پایداری Good On You   (اقدامات خوب) را راه اندازی کرده اند.

این دو پلتفرم مدعی هستند که این همکاری “اولین مرکز پایداری در نوع خود را برای صنعت مد” ایجاد می کند، که “به برندها کمک می کند بهتر عمل کنند تا مصرف کنندگان بتوانند بهتر خرید کنند”.

آنها افزودند: “رعایت کردن معیار های توسعه پایدار  برای برندها در هر اندازه ای چالش برانگیز است و این ابزار جدید دستیابی به اهدافشان را برای آنها ساده تر می کند.”

 این مرکز آنلاین به برندها دید جامعی از وضعیت رتبه بندی المان های پایداری فعلی برندشان به  آنها ارائه می دهد و راهنمایی هایی را در مورد اینکه در چه مورد نیاز به پیشرفت و اصلاح دارند  ارائه می دهد. این پیشنهادات راهکار هایی برای اقدامات کلیدی ارائه می دهد که عملکرد پایداری آنها را متناسب با ویژگی های هر کسب و کار میکند.

به نقل قول از این دو پلتفرم: Good Measures با ارائه ترکیبی منحصربه‌فرد از بینش‌های آموزشی و استراتژیک، متناسب برندها به یک راه‌حل یک‌جا برای یادگیری، اولویت‌بندی اقدامات و در نهایت پیشرفت در دستور کار پایداری خود پاسخ می‌دهد و در عین حال مزایای تجاری انجام این کار را نیز توجیه میکند».

«با اقدامات خوب، برندها می‌توانند عمیقاً به آنچه که منجر به رتبه‌بندی فعلی آن‌ها در تمام مسائل مهم پایداری در مد می‌شود، موفق شوند و ، راهنمایی روشنی در مورد چگونگی پیشرفت  در این مسیر دریافت کنند، و با سازمان‌های متخصصی که می‌توانند کمک کنند، ارتباط برقرار کنند».

Farfetch که هدف سال 2030 را برای 100٪ درآمدهای حاصل از فروش محصولات تعیین کرده است، گفت Good Measures به صورت رایگان برای همه شرکای برند Farfetch در دسترس است و از آنها در درک و بهبود عملکرد پایداری آنها حمایت می کند. این مرکز در اواخر امسال به صورت عمومی برای صنعت مد راه اندازی خواهد شد.

 

 

 

#اخبار-جهان #کلوب-سیپال #چیامد  #مد-جهان#ترند-لباس

chiamod