دیور برای بازی Gran Turismo 7 لباس طراحی می کند

دیور برای بازی Gran Turismo 7 لباس طراحی می کند

تاریخ انتشار 26 مرداد 1401

دیور روز شنبه از همکاری انحصاری با بازی ویدیویی Gran Turismo 7 خبر داد.

به عنوان بخشی از این همکاری، کیم جونز تجهیزات دیور را طراحی کرده است که با نام “پوست” شناخته می شود و همچنین یک ماشین قدیمی به نام De Tomaso Mangusta را طراحی کرده است که به طور انحصاری در بازی در دسترس خواهد بود.

 

این مجموعه متشکل از یک کت و شلوار زرد و خاکستری، دستکش های همسان، کفش های Diorizon با طراحی مجدد و کلاه ایمنی آبی و خاکستری است که توسط استودیوی ژاپنی Polyphony Digital، یکی از شرکت های تابعه Sony Interactive Entertainment Inc

مدیر هنری مجموعه‌های مردانه دیور مجموعه “پوست‌ها” را با استفاده از نشانه‌های متمایز برند دیور از جمله نقوش دیور مایل، حروف اول سی‌دی دیاموند همراه با وصله «Christian Dior Atelier Avenue Montaigne» در میان خلاقیت‌های مختلف خلق کرده است.

همچنین، عدد “47” بر روی ظاهر راننده و ماشین مسابقه ظاهر می شود، به عنوان ادای احترام به سال 1947، تاریخ اولین نمایش مد جذاب کریستین دیور.

 

بازی ویدیویی Gran Turismo 7 که به طور انحصاری بر روی کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است، برای اولین بار در ماه مارس عرضه شد. همکاری Dior در 25 آگوست در قلب خود بازی راه اندازی می شود

chiamod