جایزه مد پایدار Zalando در هفته مد کپنهاگ

رانرا برنده جایزه پایداری Zalando در هفته مد کپنهاگ شد

تاریخ انتشار 7 شهریور 1401

رانرا برنده جایزه پایداری Zalando در هفته مد کپنهاگ شد

رانرا چهارمین جایزه پایداری Zalando را در هفته مد کپنهاگ دریافت کرد. مجموعه بدون جنسیت آن “بر طول عمر متمرکز شده و از تکنیک های هیجان انگیز با پارچه و رنگ برای ایجاد یک نمایش رنگارنگ استفاده می کند”.

این برچسب و خرده فروش الکترونیکی اکنون مجموعه ای انحصاری برای “نوآوری و کشف بیشتر گزینه های طراحی پایدارتر” ایجاد خواهند کرد.

این برند نایب قهرمانان Raeburn و MWorks بودند و همچنین توسط هیئت داوران به عنوان “مبتکران در فضای پایداری، که مجموعه های SS23 آنها برای آینده صنعت الهام بخش بود” شناخته شدند.

زالاندو گفت که رانرا “به ویژه هیئت داوران را با ترکیب غیرمنتظره ای از رنگ ها و بافت ها در باند فرودگاه تحت تاثیر قرار داد”، چیزی که اغلب در مجموعه های پایدارتر وجود ندارد.

وی افزود: “هیئت داوران دوست داشتند که این برند چگونه مجموعه خود را با در نظر گرفتن طول عمر طراحی کرده است، زیرا بسیاری از لباس ها سازگار و همه کاره هستند.”

این فصل چهارم از همکاری استراتژیک سه ساله بین Zalando و هفته مد کپنهاگ بود که هدف آن ایجاد صنعت مد مسئولانه تر و حمایت از استراتژی do.MORE Zalando بو

 

این برند یک جایزه 20000 یورویی دریافت خواهد کرد و این همکاری با Zalando برای توسعه یک مجموعه انحصاری – و بسیار پایدار – که راه‌حل‌های طراحی پایدارتر را بیشتر خواهد کرد. Zalando بسیاری از مجموعه SS23 را که در هفته مد کپنهاگ به نمایش گذاشته شده است، در اختیار بیش از 49 میلیون مشتری خود در 25 بازار اروپایی قرار خواهد داد.

لینک کوتاه مطلب :

chiamod