برگزاری جشنواره بین المللی طراحان مد دینان

برگزاری جشنواره بین المللی طراحان مد دینان

تاریخ انتشار 8 مهر 1401

دینان، جشنواره بین المللی طراحان مد که این هفته برگزار می شود

در سال 2021 این جشنواره در ماه دسامبر برگزار شد، اما امسال از جمعه 7 اکتبر تا یکشنبه 9 اکتبر در دینان برگزار می شود، تغییر تاریخ یکباره است، زیرا در سال 2023 به تاریخ های معمول بهار خود باز خواهد گشت. : 21، 22 و 23 آوریل.

این رویداد که توسط Dominique Damien Réhel ریاست و تأسیس شد، با هدف نشان دادن استعدادهای جوانی است که به تازگی از مدرسه مد فارغ التحصیل شده اند یا قبلاً برند خود را ایجاد کرده اند.

امسال، تحت ریاست استفان رولان، منتخبی از ده طراح با ارائه طراحی های زنانه، مردانه یا ترکیبی، برای سه جایزه رقابت خواهند کرد: جایزه بزرگ دینان 2022، جایزه گاوتس با موضوع «تبدیل جعبه های گاووت ها به لوازم جانبی مد». و جایزه عمومی.

جشنواره بین‌المللی طراحان مد دینان همچنین از برخی از طراحان مسابقه سال‌های گذشته، مانند Antoine Lebrun، برنده جایزه زنان در سال 2021 و Théo Boistel، برنده جایزه مردانه در سال 2021، تقدیر خواهد کرد.

طراحان خلاقیت‌هایی را در ساختن پارچه‌های بازیافتی به کار برده اند به نمایش خواهند گذاشت.این پارچه ها از را State-Guigou  ، که آرشیو خود را در لیون به روی آنها باز کرده است دریافت کرده اند.

برندگان سال 2010، مانیکس وانگ، برای جایزه مردان، و کن اوکادا، برای جایزه زنان، مجموعه های مربوطه خود را در مراسم جشن شبانه، در تئاتر Jacobins شهر رونمایی خواهند کرد.

 علاوه بر این، دیدیه لچین، شهردار دینان، برای ششمین سال تعهد خود را به این جشنواره با مشارکت دادن صاحبان مغازه های شهر از طریق “Parcours Like” نشان می دهد. هر یک از ده طراح یک ویترین مغازه برای نمایش آثار خود برای مسابقه. مردم در شبکه های اجتماعی برای لباس مورد علاقه خود رای خواهند داد. محبوب ترین طراح جایزه خرده فروش قلمرو دینان/جایزه عمومی عمومی را دریافت خواهد کرد.مانند همیشه، این جشنواره برای عموم آزاد است، زیرا نمایشگاه مجموعه های طراحان در تئاتر Jacobins و نمایش مد در شهر برگزار می شود.

chiamod