آینده مد در ترکیب دو دنیای فیزیکال و دیجیتال “فیژیتال”

آینده مد جهان در phygital

تاریخ انتشار 3 مرداد 1401

برند دیجیتالCult&Rain  رویداد متاورسی خود را  را در  مجموعه  Outernet Link-up افتتاح میکند.

شعار این مجموعه : phygital آینده است

Phygital بهترین‌های دنیای فیزیکی و دیجیتال را در بر می‌گیرد

برند مد دیجیتال لوکس Cult&Rain از 27 جولای از طریق افتتاحیه دنیای مجازی Cultr World که در آن می تواد یک تجربه خرید مجازی داشت، فروشگاه متاورس  خود را در لندن راه اندازی می کند.

Cult&Rain خود را «اولین برند مد لوکس متولد شده از  ایده  Web3 می‌نامد و هدف آن پر کردن شکاف بین فیزیکی و دیجیتال با Cultr World است که در قراردادی با شرکت  The Outernet در لندن راه‌اندازی شد. این مجموعه تفریحی 250000 فوت مربعی در تقاطع جاده تاتنهام کورت و جاده چارینگ کراس است.

بنابراین تجربه  خرید شامل چه چیزهایی می شود؟ Cult & Rainبرند  مستقر در نیویورک چهار آواتار ایجاد کرده است و بازدیدکنندگان از آنها برای ورود به سالن  مجازی Cultr استفاده می کنند که فضایی برای معاشرت و شرکت در رویدادها و مهمانی ها است.

در این دنیای مجازی امکان خرید کتانی ها و انواع ژاکت های varsityوجود دارد. شرکت‌کنندگان می‌توانند در حین معاشرت، دنیای Cultr را کاوش کنند و خرید کنند.

در اینجا دنیای مجازی ،  NFT ها و موارد فیزیکی قابل خرید، به علاوه دنیایی کاملاً جدید با ویژگی هایی مانند آبشارهای مجازی، دیوارهای گرافیتی و موارد دیگر وجود خواهد داشت.

همانطور که گفته شد، افتتاحیه این رویداد در 27 جولای است و شامل یک  web3 DJ  است که به صورت زنده از نیویورک اخبار این رویداد را پخش می کند تا کسانی که حضوری در آنجا نیستند بتوانند به آن بپیوندند.

جورج یانگ، بنیانگذار Cult&Rain، گفت که می‌خواهد مهمانان به طور  فیزیکی «زیبایی و خلاقیت این دنیای متاورسی آن ها  را شگفت زده کند . Cult&Rain با نوآوری Outernet London آنچه را که ما قبلاً می‌دانیم به دنیا نشان می‌دهد که یک تجربه فیزیک لوکس و منحصر به فرد خواهد بود .

 

اوایل سال جاری، Cult&Rain اولین مجموعه آموزشی NFT خود را با نام Genesis Drop راه اندازی کرد

لینک کوتاه مطلب :

#اخبار-جهان #کلوب-سیپال #چیامد  #مد-جهان#ترند-لباس

chiamod