گزارش رویدا مانا

اولین رویداد بین‌المللی مالکیت فکری با محوریت مد و مشاغل خلاق

تاریخ انتشار 30 تیر 1401

رویداد مد و فشن مرکز نواوری مانا

رویداد مانا در سی ام تیرماه ۱۴۰۱ با حضور جمعی از فعالان حوزه‌ی مد و فشن در بخش های سرمایه گذاران صنعت، طراحی ، تولید، منتورینگ، مارکتینگ، برندینگ، استایلینگ در مرکز نواوری مانا برگزار شد.هدف برگزاری این رویداد شبکه‌سازی و ارتباط با فعالان این حوزه با استارتاپ‌های مد و فشن و کسب و کارهای نوپا بود.
در این رویدادضمن شبکه سازی تیم های استارتاپی با ارائه‌ی آسانسوری به معرفی تیم خود پرداختند.

در این رویداد میهمانان ویژه ای حضور داشتند که ضمن انتقال تجربه، نکات مهمی را برای توسعه کسب و کارها بیان کردند : حمید شیرازی مدیر عامل برند برنس، محمد حسین مسعودی مدیر رشد و شتابدهی صد استارتاپ، مهندس پیری سرپرست پرتفولیوی گروه سرمایه گذاری داورین، خاتون شهبازی دبیر جشنواره مد سی پال(توسعه دهنده کسب و کارهای مد)، پگاه جدید زاده مدیر کمپین های فشن دیجی کالا، دیانا شیبانی مدیر مارکتینگ برند RNS، سحر موسوی مدیر مجموعه دکتر استایل، الهام شورابی مدیر مد آکادمی، نعیمه قدیمی وعلی گیاهی ومحسن رحمانی هم بنیان گذاران موسسه درنیکا، زینب دولتی مدیر عامل شتابدهنده مدسا، الناز حدیدی مدیر موسسه طراحان مد، سیده فاطمه جزایری مدیر عامل کاروتا، علیرضا امیری فلاح منتور برند سازی دیجیتال، حامد داوودی مشاور کسب و کار و فائزه علوی بنیانگذار استارتاپ زیفا برگذار شد.

در این رویداد هر یک از اساتید و مدیران ارشد به چالش های موجود در کسب و کار مد وفشن  از دیدگاه خود پرداخت و به تفکرات و اشتباهات رایج در هنگام راه اندازی یک کسب و کار در حیطه مد و فشن اشاره کردند. نکات کلیدی مطرح شده مباحث در حوزه مدیریت برند ، برندسازی ، جذب مخاطب ،دیجیتال مارکتینگ و سایر موارد بود.

در این رویداد شرکت کنندگان که عموما خود صاحب کسب و کار نوپایی بودند درباره مشکلات و چالش های خود از اساتید و مدیران ارشد سوالاتی را پرسیدند و هر یک از اساتید باتوجه به تخصص خود پاسخ دادند.

همچنین در این رویداد از مجموعه های سرمایه گزاری صد استارتاپ ،داورین ،کارن کراد حضور داشتند و تعدادی از مجموعه های نوپا برای جذب سرمایه کسب و کار خود را پرزنت کردند.

در حاشیه این رویداد از تمامی شرکت کنندگان اطلاعات کسب و کار آن ها گرفته شد تا قدمی در جهت شبکه سازی و توسعه کسب و کار های کوچک برداشته شود.

#رویدادمانا #توسعه-کسب-و-کار #چیامد #سیپال #چیاجبری #خاتون-شهبازی #صداستارتاپ #دیجیتال-مارکتینگ #شبکه-سازی
#منتور #شتابدهنده-استارتاپ #

chiamod