Hanas sustainable fashion exhibition

معرفی نمایشگاه هناس

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

موسسه چیامد برگزار کننده اولین رویداد مد و توسعه پایدار

موسسه چیامد چند سالهاست دغدغه مند محیط زیست و اثرات مد برآن است. بطور متمرکز طی 2 سال اخیر تحقیق و پژوهش، پروژه ای باعنوان هناس شکل گرفت که به تولید، بهره برداری و بازاریابی و فروش رسیده است و رونمایی و رویداد آن برای اولین بار در ایران برگزار خواهد شد.
ویژگی پروژه هناس این است که برای اولین بار در ایران به توسعه و مد پایدار و زیر مجموعه های آن می پردازد که این موضوع در جوامع بین المللی نیز بسیار نوپا است.

اهداف اصلی برگزاری رویداد

هم افزایی زنجیره خلق ارزش در مد و توسعه پایدار، بررسی دستاوردهای سازمانها، نهادها، انجمن ها و ذینفعان متفاوت، گفتمان و آگاه سازی الزام توجه به توسعه پایدار، اشاعه و فرهنگسازی اهمیت توجه به حفظ محیط زیست و مسئولیت اجتماعی، ایجاد اشتغالزایی پایدار

محورهای برگزاری رویداد:

حفظ محیط زیست، مسئولیت اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی، اشتغالزایی پایدار

حضور در این رویداد برای چه کسانی دستاورد دارد؟

همه سازمان ها ، نهادها، برندها و مجموعه های خصوصی و دولتی که فعالیت و دغدغه در حوزه توسعه پایدار دارند و تمایل به بیان فعالیتهای سازمانی و دستاوردهای خود در این عرصه دارند.

بخش های رویداد:

  • برگزاری یک نشست قبل از رویداد در اتاق بازرگانی با محوریت تاثیر توسعه پایدار در رشد جوامع
  • برگزاری نشست خبری رویداد با محوریت تشریح اهداف و معرفی حامیان
  • تولید محتوا و اطلاع رسانی جمعی
  • چیدمان آثار و مدیریت هنری رویداد
  • افتتاحیه با حضور نمایندگان برندها و انجمن ها و نهادها، سازمان های ذیربط
  • نمایش آثار بازتولید شده به همراه تحقیقات انجام شده
  • برگزاری نشست های تخصصی و فرصت معرفی دستاوردهای برند یا سازمان
  • حضور نماینده برند یا سازمان در نشست های تخصصی
  • نمایش دستاوردهای برند یا سازمان در فضای نمایشگاه(نمایش فعالیتها و دستاوردها در ویدئو وال ها و معرفی برند در فضای نمایشگاه)
  • تعامل با مخاطبان و بازدیدکنندگان رویداد
  • معرفی و تقدیر از همراهان نمایشگاه بعنوان سازمان ها و برندهای موثر در توسعه پایدار

دستاورد های رویداد

  • با توجه به اینکه موضوع و کانسپت برگزاری این رویداد یکی از مهمترین ترندهای جهان است الزام گفتمان و اطلاع رسانی درباره آن در ایران نیز وجود دارد و این رویداد دریچه ای بفرداست
  • سازمان ها و برندهایی که گام های اولیه در توسعه پایدار را برمی دارند در رشد جوامع، پیشرو و موثر هستند
  • این رویداد برای اولین بار در ایران برگزار می شود مورد توجه بخش های متفاوت از صنعت قرار خواهد گرفت و در نشست های تخصصی حضور خواهند داشت
  • برندهای متعددی در ایران به مقولات مسئولیت اجتماعی، حفظ محیط زیست، حفظ منابع، کارآفرینی اجتماعی ، محرومیت زدایی و توسعه کشور پرداخته اند اما در انعکاس آن بسیار کم اقدام کرده اند. این رویداد فرصتی برای بیان عملکرد و دستاوردهای برندهای موثر است.
  • این رویداد با اطلاع رسانی وسیع و موضوع متفاوت آن مورد استقبال مخاطبان بیشماری قرار خواهد گرفت.
  • انعکاس آن در رسانه بسیار قابل ملاحظه و موثر است.
  • در قالب مسئولیت اجتماعی برگزار کننده و همراهان(برندها و سازمان ها) به آگاه سازی جامعه بسیار کمک خواهد کرد و روزنه ای به رویدادهای آتی خواهد بود.

همراهان رویداد:

  • بخش خصوصی : اتاق بازرگانی ، اتحادیه ها ، اصناف ، سازمانهای مردم نهاد، برندها
  • بخش دولتی: وزارت ارشاد ، سازمان مدیریت پسماند شهری، شهرداری تهران، وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی، سازمان علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان محیط زیست ، دانشگاه ها
  • برگزاری یک نشست قبل از رویداد در اتاق بازرگانی با محوریت تاثیر توسعه پایدار در رشد جوامع

اطلاعات برگزاری نمایشگاه هناس

آدرس رویداد

فرهنگ سرای نیاوران

تاریخ رویداد

27 28 29 دی ماه 1402

معرفی موسسه چیامد

موسسه چیامد با بیش از 35 سال فعالیت مستمر در بخش مد و پوشاک ، برگزارکننده جشنواره مد سی پال است که دستاوردهای آن در بخش کارآفرینی فرهنگی آن را متمایز کرده است. حضور بیش از 2هزار طراح از سرتاسر ایران در جشنواره سی پال فرصت موثری را برای هم افزایی ، اشتغالزایی و آموزش فراهم کرد. سی پال تنها جشنواره خصوصی مد در ایران است.

در حال برگزاری اولین رویداد مد و توسعه پایدار هستیم…….

حامیان رویداد

پست تاپین

رتبه یک ایران در راهکارهای نوین حمل و نقل فروشگاه های آنلاین

chiamod