چیامد برگزار می کند

"هناس" اولین رویداد مد و توسعه پایدار

حتما شما هم به طبیعت، به درختان، به ابرها ،به کوه ها، به جوانه زدن برگ ها، به تغییر فصل ها و به زمین و سایر موجودات زنده ساکن آن علاقمندید و دوست ندارید به آنها آسیب وارد کنید اما …

همه ما ناآگاهانه در تخریب و آسیب به طبیعت سهیم هستیم و زمین زیبای ما در معرض خطر است. در این بین صنعت مد و فشن سهم قابل توجهی دراین تخریب دارد.

هناس تلاشی است برای آگاهی از آثار مخرب مصرفگرایی. در این رویداد آثاری به نمایش درخواهند آمد که از دل سیاهی و نیستی به این جهان گام نهادند و دوباره متولد شدند.

بی شک بعد از این رویداد هنرمندان بسیاری در این مسیر گام خواهند نهاد و در رشد و توسعه این اندیشه موثر خواهند بود. شما دعوت هستید به تولدی دوباره و ادامه این مسیر سبز ….

خالق هناس:

چیاجبری پژوهشگر، طراح لباس و بنیانگذار جشنواره سی پال دغدغه دیرینه خود را با رویکردی خلاقانه و نوآورانه متبلور کرده است. چندین کالکشن در بخش مدپایدار در سالهای گذشته توسط چیا جبری طراحی ، تولید و به نمایش درآمده است و  “هناس” ادامه آن مسیر و حاصل سالها تلاش او برای حل چالش های کاری پیرامونش است. طبق روال همیشه طراحی کالکشن ها بر مبنای موضوعی متفاوت و همراه با تحقیق و پژوهش است، اینبار تحقیقات دامنه گسترده تری دارد و بخش های متفاوتی از زیست اجتماعی را نیز پوشش می دهد. محور اصلی این تحقیقات توسعه پایدار، حفظ محیط زیست، مسئولیت اجتماعی و اشتغالزایی است. رونمایی از کالکشن هناس فرصتی است تا به مقوله های ذکر شده بپردازیم و فتح بابی برای گفتمان و هم افزایی فعالان توسعه پایدار.

و شما عزیز گرانقدر که همواره حضور صمیمانه تان برای ما امیدبخش و ارزشمند است

امروز زمین ما با چالشی مواجه است که باید مسئولانه از آن آگاه باشیم و برای رهایی از آن به مشارکت جمعی نیاز است. از شما دعوت می کنیم با حضور در اولین رویداد مد و توسعه پایدار در حل مسئولانه این چالش ما را همراهی کنید. بعنوان مسئولیت اجتماعی از شما درخواست می کنیم سایر افراد تاثیرگذار و علاقمند را نیز مطلع و دعوت کنید. آثار خلاقانه ای که در این رویداد به نمایش درخواهد آمد انگیزه ای برای ساخت فردای بهتر زمین ماست.

♻️بخش های رویداد:

این رویداد شامل نمایش کالکشن و پروژه “هناس” ، ارائه تحقیقات انجام شده است و گفتگو و بیان نظرات و راهکارهاست

همراهان و حامیان ما در اولین رویداد مد و توسعه پایدار

شامل سازمان ها ، برندها و افرادیست که نسبت به توسعه پایدار دغدغه مند هستند و با حضور و حمایت شان فرصت هم افزایی را فراهم می کنند.

تجربه حضور در رویداد هناس :

جهان ما در حال تغییر است و همواره ایده های نو می تواند چاره چالش های موجود باشد. هناس به اندازه وسع خود تمام تلاشش را برای ساخت جهانی بهتر کرد و امیدواریم بیان این ایده فرصتی برای راهکارهای خلاقانه دیگر از سوی شما باشد. دوستان هنرمند، موثر و طبیعت دوست را به این رویداد دعوت کنید تا جمع ما جمع باشد. 

اطلاعات برگزاری نمایشگاه هناس

دریافت کارت دعوت:

لطفا برای دریافت کارت دعوت از این طریق اقدام کنید. برای حضور در رویداد الزاما به کارت دعوت نیاز هست

آیین افتتاحیه: سه شنبه 26 دیماه/ ساعت 16

بازدید از نمایشگاه: 29،28،27 دیماه

محل برگزاری رویداد :فرهنگسرای نیاوران

زمان بازدید : 10 صبح الی 7 عصر

تلفن هماهنگی: 09337454619

chiamod