قبلی بعدی دومین دوره جشنواره سی پال تاریخ انتشار: 1 آذر 1398 درباره دومین جشنواره سی پال : سی پال در دومین دوره خود رویکردی گسترده تر وتخصصی تری را اتخاذ نموده است . ابتدا با انتخاب موضوع «جاده ابریشم» به لحاظ تاریخی، فرهنگی، هنری منبع الهام و اقتباس طراحان و هنرمندان را فراهم نمود …
اولین دوره جشنواره سی پال اندیشه برگزاری جشنواره سی پال از ملاقات صدها طراح، صاحب نظران، فعالان کسب و کار و تولیدکنندگان شکل گرفت. ماهیت برگزاری جشنواره ها، رقابت نوآوران و خلاقان است تا با به چالش کشیدن خود پویا بمانند. یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره ها توسعه نتورکینگ و هم افزایی است. ایجاد …
تاریخ انتشار 10 شهریور 1402 نشست هم اندیشی مد پایدار با حضور متخصصین مد، طراحان لباس و فعالان محیط زیست با محوریت اهمیت و جایگاه مد پایدار در حفظ محیط زیست و تاثیر آگاهی مردم جامعه بر مراقبت از محیط زیست که به تاریخ 10 شهریور ماه برگزار شد در این نشست مطالب علمی و …
تاریخ انتشار 1 تیر 1402 کمیسیون اروپا هفته گذشته پیشنهاد خود را برای طرح مسئولیت توسعه یافته تولید کننده (EPR) برای منسوجات منتشر کرد، گزارشی که انتظار می رفت شرکت ها را مسئول چرخه عمر کامل لباس های تولیدی خود بداند.هدف ایجاد یک مکانیسم بودجه برای تامین مالی خدمات و زیرساختهایی است که برای گنجاندن …
چشم انداز مد پایدار در سال 2023 تاریخ انتشار 2 اردیبهشت 1402 مد پایدار در 2023 دنیای مد امروزه با مسائل مبرم زیادی مواجه است. این صنعت به دلیل اثرات منفی زیست محیطی و اجتماعی خود بدنام بوده است. در طول سالها، این صنعت برای تاثیر آن بر پایداری به دلیل تغییرات آب و هوایی، …
اخبار و مقالات مد پایدار
هفته مد پایدار SFW 2023 تاریخ انتشار 1 اردیبهشت 1402 برگزاری هفته مد در سراسر انگلستان (و در سطح بین المللی) توسط شرکت A SINGLE THREAD CIC در ادامه به نقل قول از این موسسه با فعالیت ها و ماهیت آن ها بیشتر آشنا می شویم “ما میزبانی دو رویداد اخیر هفته مد پایدار را …
10 تا از برند های مهم مد پایدار در 2023 تاریخ انتشار 31 افروردین 1402 بهترین برندهای پوشاک دوستدار محیط زیست در سال 2023 وقتی به آلودگی فکر می کنیم، به شرکت های بزرگ نفتی و دود ناشی از معادن زغال سنگ فکر می کنیم – اما حقیقت این است که فست مد یکی از …
سایر موضوعات >> تاریخ انتشار 29 فروردین 1402 طراحي لباس صحنه و تاثير ان بروي نمايش و مخاطب #مریم نارگونی / کارشناس مردم شناسی و طراح لباس * خانه مد مریم نارگونی چکیده نقش و نحوه ي عملکـرد طـراح لبـاس عامل مهمـی در صحنـه یـک تئاتـر مـی باشـد ، تئاتـر یـک کار گروهـی اسـت و …
آیا محصولات دیجیتال در صنعت مد وارد ابزار Dpp کمیسیون اروپا می شوند؟ تاریخ انتشار 1 اسفند 1401 آیا محصولات دیجیتال در صنعت مد وارد ابزار Dpp کمیسیون اروپا می شوند؟ DPP ابزاری برای ایجاد شفافیت و باز کردن قفل چرخشی پیشنهاد شده توسط کمیسیون اروپا (EC) است که اطلاعات محصول را در کل زنجیره …
آیا محصولات دیجیتال در صنعت مد وارد ابزارdpp کمیسیون اروپا می شوند؟ ادامه »
طراحی لباس با استفاده از هوش مصنوعی تاریخ انتشا 1 فروردین 1402 طراحی لباس با استفاده از هوش مصنوعی طراحی لباس با استفاده از هوش مصنوعی G-Star Raw اولین برند است که طراحی لباس ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را از روی صفحه نمایش و وارد کارگاه خیاطی می کند. این شرکت به تازگی از …