کالکشن مجاز Marine Serre برای گیمیر ها

کالکشن مجازی Marine Serre برای گیمر ها

تاریخ انتشار 24تیر 1401

 Marine Serre  با Skinvaders در طراحی یک  کالکشن دیجیتال همکاری می کند

Serre با پلتفرم نسل بعدی مد و لباس‌های دیجیتالی مختص بازی های آنلاین،  یعنی Skinvaders، همکاری کرده است تا کالکشن مجازی به نام «هارد دیسک» را در دنیای دیجیتالی طراحی کند.

به عنوان بخشی از این مشارکت، این مجموعه پوشاک اکنون در دنیای مجازی Zepeto در دسترس است و به گیمرهای علاقه مند به مد امکان خرید قطعات با قیمت بین 5 تا 14 Zems را می دهد.

مجموعه هارد درایو ویژگی های بنیادی برند خود حفظ میکند و آن ها  را برجسته می کند. این مجموعه  همچنین به صورت فیزیکی در دنیای واقعی نیز ارائه می شود  و به مشتریان این امکان را می دهد که هم در دنیای فیزیکی و هم در دنیای دیجیتال از آن لذت ببرند.

الکسیس آراگون، مدیرعامل Skinvaders گفت: «سرمایه‌گذاری گیمرها در سفارشی‌سازی آواتار، به‌ویژه با محصولاتی با  طراحی  لوکس، در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است و فرصت بزرگی برای حضور برند ها در درون بازی ایجاد کرده است.

 

 

 او افزود : کار با تیم Marine Serre برای جان بخشیدن به مجموعه‌هایشان در عرصه دیجیتال و در عین حال بهره‌برداری از فضایی پردرآمد، با بیش از دو نفر از هر سه گیمر علاقه‌مند به پوسته‌های برند، یک پروژه هیجان‌انگیز بوده است.

Marine Serre برای اولین بار در سال 2016 با لباس های آماده زنانه راه اندازی شد و به تدریج به لباس های مردانه تبدیل شد، با مجموعه هایی که ترکیبی ترکیبی از اشکال کلاسیک فرانسوی، ارجاع به لباس های ورزشی و پارچه ها را ارائه می دهد. این خانه همچنین پیشگام تولید لباس های جدید بر اساس مواد پایان عمر است که نشان دهنده تعهد آن به چرخش در صنعت مد است.

 

 

 

#اخبار-جهان #کلوب-سیپال #چیامد  #مد-جهان#ترند-لباس

chiamod