خرید کتونی به سبک فروشگاه آنلاین آمازون

آمازون در اروپا فناوری جدید امتحان مجازی کفش را راه اندازی می کند

تاریخ انتشار 5 آبان 1401

کفش‌های ورزشی (کفش‌های کتانی) جدیدترین دسته‌ای هستند که این فناوری روی آن ها امتحان می شود و این شرکت می‌گوید در چند ماه آینده سبک‌های کفش بیشتری به این سیستم اضافه خواهد شد.خریداران می توانند از بین صدها سبک از برندهایی مانند New Balance، Superga، Puma، Lacoste، Reebok و موارد دیگر انتخاب کنند.

این شرکت گفت که آزمایش مجازی یک «ویژگی تعاملی سرگرم‌کننده است که می‌تواند توسط خریداران در حال حرکت یا از خانه‌هایشان برای تصمیم‌گیری بهتر و آگاهانه‌تر برای خرید استفاده شود».

این فناوری به مشتریان این امکان را می‌دهد تا تصور کنند که یک کالا از هر زاویه چگونه به نظر می‌رسد.

این شرکت فناوری یادگیری ماشین دیداری کامپیوتری (CVML) خود را برای تشخیص موقعیت، جهت، مقیاس، پا، قوزک و تقسیم بندی شلوار از طریق یادگیری عمیق طراحی کرده است.از مدل‌های سه‌بعدی کفش‌ها برای تولید یک تجربه واقعیت افزوده (AR) استفاده می‌کند و یک جریان زنده دوربین موبایل و مدل CVML را ترکیب می‌کند تا تجربه را برای مشتریان تقویت کند.مصرف کنندگان می توانند با جستجوی Virtual Try-On یا با مراجعه به www.amazon.co.uk/virtualtryon، این فناوری را در برنامه موبایل iOS خود بیابند. در یک دستگاه دسکتاپ، آنها یک کد QR را در صفحه آزمایش مجازی می بینند که می توانند از طریق دستگاه تلفن همراه iOS خود اسکن کنند تا در فروشگاه تلفن همراه فرود آیند

در این فروشگاه، علاقه مندام مدل هایی را که دوست دارند پیدا می‌کنند، روی دکمه آزمایش مجازی در صفحه جزئیات محصول ضربه می‌زنند و دوربین عقب دستگاه تلفن همراه خود را جلوی پای خود می‌گیرند تا ببینند کفش‌ها از همه جهات چگونه به نظر می‌رسند. در تمام رنگ‌های موجود، سپس سبکی را انتخاب کنید که مناسب‌تر است.مشتریان همچنین می توانند از کفش های مجازی که امتحان می کنند عکس بگیرند و عکس را از طریق رسانه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

منبع خبر

#مد و فناوری #اخبار-مد-جهان #اخبار-مد#طراحی-جدید-کفش-ورزشی#ترند-جدید-کتونی

chiamod