فناوری واقعیت مجازی در فروشگاه های شرکت H&M

فناوری واقعیت مجازی در فروشگاه های شرکت H&M

تاریخ انتشار 18 تیر 1401

 شرکت H&M فروشگاهی با فناوری واقعیت مجازی  را در ایالات متحده تاسیس می کند

این شرکت سوئدی، که عموماً اولین  ابتکارات جدید را در قاره آمریکا راه‌اندازی کند، اعلام  که هدفش ایجاد «روابط مرتبط‌تر و معنادارتر با مشتریان» از طریق «تجربه جدید خرید در فروشگاه های این شرکت است است که توسط فناوری واقعیت مجازی ساخته شده است».

پیاده سازی این فناوری در فروشگاه های این برند یک آزمایش موفقیت آمیز را در شعبه بورلی هیلز در پی خود داشت و شاهد عرضه نوآوری ها در فروشگاه های ایالات متحده در سال جاری خواهد بود. این فناوری شامل  روش‌های پرداخت یکپارچه، توصیه‌های طراحی شخصی، تسویه‌حساب سریع‌تر و گزینه‌های تحویل و بازگشت ارتقا یافته است.

اساس این کار، آینه هوشمندی است که به مشتریان اجازه می‌دهد بدون نیاز به خروج از اتاق، اقلامی را درخواست کنند. آینه‌ها محصولات موجود در فروشگاه را تشخیص می‌دهند . تشخیص آیتم، اندازه و رنگ – با امکان ارائه محصولات شخصی و توصیه‌های ظاهری از امکانات این آینه های هوشمند است.

در همین حال، در مغازه، می توان از انواع دیگر آینه های هوشمند برای انتخاب استایل و لباس های متنوع دیگر  به صورت مجازی بهره برد.

این شرکت در حال آزمایش روش های جدید پرداخت و روش‌های تحویل و بازگشت کلا به صورت « پایدارتر» است.

این شرکت گفت: «کل روش های صنعت خرده‌فروشی به سرعت در حال تغییر است و ما شاهد افزایش انتظارات مشتریان برای انتخاب متنوع و راحت و استثنایی هستیم». «مشتریان ما انتظار تجربه‌هایی در خرید از صنعت فروشگاه های خرده‌فروشی را دارند که ، خلاقانه و سرگرم‌کننده باشد و در عین حال سبک منحصربه‌فرد آن ها در انتخاب استایل را  نیز حفظ کند. به همین دلیل است که ما همچنان در حال به چالش کشیدن خود و کشف ایده های جدید، برای ایجاد ارزش واقعی برای مشتری و ایجاد تغییر ادامه می دهیم.

 

 

#اخبار-جهان #کلوب-سیپال #چیامد  #مد-جهان#ترند-لباس

chiamod