طراحی لباس برند Fendi برای تیم فوتبال AS Roams

طراحی لباس برند Fendi برای تیم فوتبال AS Roams

تاریخ انتشار 23 خرداد 1401

برند لوکس رومی Fendi برای دو فصل آینده کمد لباس خارج از زمین AS Roma، یکی از تیم های فوتبال سری A پایتخت ایتالیا را طراحی خواهد کرد. ظاهرها در پایان ماه اوت، در شروع فصل 2022-23 ارائه خواهند شد.

سرژ برانشویگ، رئیس و مدیر عامل فندی، گفت: «این همکاری بی‌سابقه از ارزش‌های مشترک و میراث مشترک سرچشمه می‌گیرد، شهر رم و دو شرکتی که [در رم] به‌سرعت تأسیس شدند: Fendi در سال 1925 و AS Roma در سال 1927.» .

سیلویا ونتورینی فندی، مدیر خلاقانه اکسسوری و لباس مردانه Fendi، مجموعه‌ای از لباس‌های رسمی و غیررسمی را با تاکید بر ویژگی های سنتی در کنار نوآوری ،و  با تمرکز ویژه بر صنایع دستی طراحی کرده است.

موضوع مشترک این مجموعه که به طور کامل در ایتالیا با استفاده از پارچه‌های باکیفیت تولید می‌شود، رنگ آبی سرمه‌ای است که نمادی از ظرافت و ظرافت است و با رنگ‌های قرمز و زرد امضای باشگاه فوتبال ترکیب شده است.

رایان فریدکین، نایب رئیس آ اس رم، گفت: «آنچه فندی و آ.اس رم با هم برای شهر رم، تاریخ و سنت آن معنا دارند، خود گویای این موضوع است و این عامل اصلی همکاری مشترکی بود که ما به طور مشترک ایجاد کردیم.»

ونتورینی فندی گفت: «ایده پشت این همکاری، تفسیر مجدد کدها و ارزش‌های Fendi و AS Roma، ایجاد پیوندی بین ورزش و دنیای مد از طریق یک مخرج مشترک است: ریشه‌های رومی مربوطه ما و ارتباط قوی با شهر ابدی.»

 

 

 

 

 

chiamod