طراحی لباس با استفاده از هوش مصنوعی

طراحی لباس با استفاده از هوش مصنوعی

تاریخ انتشا 1 فروردین 1402

طراحی لباس با استفاده از هوش مصنوعی

طراحی لباس با استفاده از هوش مصنوعی

G-Star Raw اولین برند است که طراحی لباس ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را از روی صفحه نمایش و وارد کارگاه خیاطی  می کند. این شرکت به تازگی از یک «تکه منحصر به فرد لباس جین» رونمایی کرده است که نحوه استفاده از هوش مصنوعی در دنیای واقعی را نشان می دهد.

این شرکت گفت که این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که «رسانه‌های اجتماعی مملو از طرح های مد تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند» اما «هر کسی… می‌تواند یک طرح فرضی ایجاد کند». درعوض،این هوش م  محصولی کارآمد و فیزیکی تولید کرده است.

برند g stars شنلی از جنس جین که با کار تیم طراحی هوش مصنوعی توانست دوازده طرح منحصر به فرد را با استفاده از یکسری از دستورات ارائه دهد

به ما گفته می‌شود: «۱۲ مفهوم به‌دست‌آمده، ترکیبی منحصربه‌فرد از فناوری‌های پیشرفته و طراحی جاودانه هستند.

 

روند کار به این صورت بود که ابتدا یک  مفهوم تولید شده توسط هوش مصنوعی برای انتقال از دنیای مجازی به دنیای فیزیکی در آتلیه G-Star انتخاب شد. از پارچه جین خام درجه یک ساخته شده است و دارای اشکال سه بعدیG روی بازوها، کمربند قابل تنظیم، الگوهای دوخت دقیق روی سینه و مارک ظریف G-Star در سمت چپ داخلی است.

 

این شرکت گفت: «فناوری عصر جدید را با زیبایی‌شناسی طراحی امضای G-Star ترکیب می‌کند. به عنوان یک لباس منحصر به فرد، تخصص جین و ساخت دقیق G-Star را به نمایش می گذارد. صنایع دستی که فقط انسان قادر به انجام آن است.

شنل در نهایت در فروشگاه G-Star Raw Antwerp نمایش داده خواهد شد.

 

 

#مد-و-فناوری#اخبار-سیپال #اخبار-مد-جهان #اخبار-مد-و-فناوری

chiamod