سرمایه گذاری 3 میلیون یورویی Mango برای ایجاد یک شتاب دهنده استارتاپی

سرمایه گذاری 3 میلیون یورویی Mango برای ایجاد یک شتاب دهنده استارتاپی

تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 1401

تقویت نوآوری آخرین هدف Mango است.

شرکت مد اسپانیایی شتاب دهنده استارت آپ مد خود را با نام Mango StartUp Studio با همکاری مدرسه کسب و کار IESE راه اندازی خواهد کرد.

این پروژه با سرمایه گذاری 3 میلیون یورویی و مشارکت بیش از 50 شرکت در این بخش محاسبه می شود.

با حمایت مدرسه بازرگانی از فرآیندهای مرتبط با “نوآوری، آموزش و شبکه ارتباطی”، این پروژه با هدف جستجوی شرکت ها و ایده ها در مرحله توسعه با هدف ایجاد “سرمایه گذاری های اولیه که نوآوری را در زنجیره ارزش صنعت مد به ارمغان می آورد و بهبود تجربه مشتری.”است.

Mango که در سال 1984 در بارسلونا تأسیس شد، چندین حوزه اصلی مورد علاقه خود را ایجاد کرده است، از پایداری و فناوری گرفته تا هر حلقه در زنجیره ارزش، مانند ایجاد محصول، منبع یابی و توزیع. روند ثبت نام برای استارت آپ های علاقه مند اکنون از طریق یک وب سایت مشخص باز است.

تونی رویز، مدیر عامل منگو، در طی اعلام شروع این طرح جدید در روز پنجشنبه، 28 آوریل، گفت : شتاب دهنده جدید به مانگو این امکان را می دهد که به طور مستقیم در مورد اکوسیستم استارتاپی بیاموزد، با بازیگران اصلی این بخش ارتباط برقرار کند و روندها و فناوری های مخرب جدید را ارزیابی کند، سناریوهای زندگی واقعی را همراه با استارتاپ ها توسعه دهد، منگو و شتابدهنده جدید آن پتانسیل ایجاد ارزش بالایی را برای آینده خود می توانند ارائه دهند. “

ادامه متن خبر اصلی

متن خبر اصلی

 

#مقالات#مقالات-جشنواره-سی-پال#مقالات-اساتید-سی-پال#استارتاپ-مد-و-لباس#پوشاکبرندهای-لوکس#توزیع-پوشاک#برندینگ-فشن#بیزینس-فشن#کوچینگ-فشن-مارکتینگ#آینده-طراحی-لباس#آیندهمدتکنولوژی#طراحی-لباس#طراحی-لباس-جدید#برندسازی#صنعت-مد#بیزینس-فشن#تکنولوژی-های-صنعت-مد#فشن-برندینگ#فشن-بیزینس#فشن-کوچینگ#فشن-مارکتینگ#اطلاعات-مشتریان-مد-و-پوشاک#تجزیه-و-تحلیل-اطلاعات-مشتریان#دیتابیس-صنعت-مد #برند-سازی-شخصی #پرسونال-برندینگ #برند-و-برند-سازی #کسب-و-کارمدیریت-بازاریابی-و-فروش

chiamod