تولید چکمه‌های کاملاً قابل بازیافت Timberloop

تولید چکمه‌های قابل بازیافت Timberloop

تاریخ انتشار 2 مهر 1401

برند های Timberland و Raeburn چکمه‌های کاملاً قابل بازیافت Timberloop را عرضه می کنند.

همکاری برند تیمبرلند و کریستوفر ریبرن که به‌عنوان «پروژه‌ای همیشه در حال تکامل به سوی آینده‌ای سبزتر» نام‌گذاری می‌شوند به گفته خودشان این آخرین همکاری آن ها برای با عنوان AW22 است.

 این چکمه ها که طراحی آن ها به با تکنولوژی نوآورانه و دوستدار محیط زیست  ، در سبک های جدید و متنوع تولدی شده اند ،و از ویژگی های دیگر آن ها محافظت از زمین با استفاده از باز آفرینی است. آن ها  دارای طراحی دایره ای نوآورانه ای هستند که به آن ها اجازه می دهد «در پایان عمر مفید خود به طور کامل از هم جدا شوند و بازیافت شوند».

 

مجموعه این فصل که با استفاده از مواد پایدار ساخته شده است، و دارای «رنگ‌های برجسته و طراحی آن با الهام از سودمندی برای محیط زیست بوده است. این چکمه‌ها از چرم‌های بادوام و درجه یک استفاده می‌کنند و دارای زیره‌ای ناهموار ساخته شده با لاستیک طبیعی هستند که از درختانی که در جنگل‌ها می رویند استفاده شده است. به لطف یک چکمه با استفاده از متریالی مانند  جوراب کشدار با قابلیت جابجایی که با پارچه پلاستیکی بازیافتی ReBotlô ساخته شده است، پاها راحت و ایمن می مانند.

ساختار منحصر به فرد زیره همچنین سیمان های شیمیایی مورد استفاده را کاهش می دهد و با برش یک درز، اجازه می دهد تا زیره ها جدا شوند و هر قسمت از کفش در نهایت در جریان بازیافت منحصر به فرد خود قرار گیرد.

از ویژگی های این چکمه ها میتوان به ضد آب بودن و عایق، و مناسب برای تمام  سنین ،  دارای مواد سازگار با محیط زیست از جمله 100٪ پنبه بازیافتی است.

ساخت زیره منحصر به فرد همچنین سیمان های شیمیایی مورد استفاده را کاهش می دهد و با برش یک درز، اجازه می دهد تا زیره ها جدا شوند و هر قسمت از کفش در نهایت در جریان بازیافت منحصر به فرد خود قرار گیرد.

chiamod