تشریح برنامه‌های برند “چیامد” در برج آزادی / با سهیلا جبری از جشنواره فجر تا سیحون

تشریح برنامه‌های برند "چیامد" در برج آزادی / با سهیلا جبری از جشنواره فجر تا سیحون

تاریخ انتشار 3 اسفند 1395

مدیر برند “چیامد” برنامه‌های این موسسه را در طول برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر تشریح کرد.

سهیلا جبری، مدیر برند “چیامد” درباره برنامه‌های این مجموعه در زمان برگزاری ششمین جشنواره مد و لباس فجر به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: سیاست امسال “چیامد” در زمان حضور در جشنواره فجر و با در اختیار داشتن غرفه در برج آزادی، مشاوره در زمینه برگزاری ورک‌شاپ‌ها به عنوان یک موسسه تحقیقی و پژوهشی است.

او افزود: در تمامی روزهای برگزاری جشنواره، اساتید در حوزه‌های مختلف و مرتبط با مد و لباس ما را در برپایی این کارگاه‌های آموزشی یاری می‌کنند.

جبری در ادامه به معرفی اساتید کارگاه های آموزشی در غرفه چیا مد پرداخت و اظهار داشت: میترا تمجیدی، مرجان کشاورز، مهتاب کاشانی، بهنانه احمدی، رضا عبدالهی، علیرضا زارع، بابک برزویه، مجید خامسی، فاطمه پورموسی، شیرین بوریایی و مهدی محمودی میهمانان و اساتید ورک‌شاپ‌ها هستند.

مدیر برند “چیامد” به موضوعات کارگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: بررسی چالش‌ها و آسیب‌شناسی در زمینه‌های گوناگون از طراحی لباس گرفته تا بحث‌ها مرتبط با برندسازی اسلامی و ایرانی در برنامه غرفه قرار دارد.

جبری افزود: البته لازم است در تمامی این کارگاه‌ها، نگاهی مبسوط به عملکرد جشنواره‌های مد و لباس فجر داشته باشیم، چرا که معتقدم این جشنواره روندی رو به جلو داشته و لازم است نقاط عطف این رویداد فرهنگی و هنری در یان آحاد جامعه بازتاب گسترده داده شود.

مدیر برند “چیامد” به رونمایی از ژورنال “شهرزاد” در روز پنجم اسفندماه و در غرفه “چیامد” نیز اشاره کرد.

او همچنین در ادامه به برپایی یک پرفورمنس در روز ششم اسفندماه و در نگارخانه سیحون اشاره کرد و گفت: این پرفورمنس بخشی از یک نمایشگاه گروهی محسوب می‌شود که با موضوع لباس، اشاراتی به آمال و آرزوهای دنیای زنان داشته و در اینجا لباس به عنوان یک مفهوم درباره حالات و آرزوهای یک زن سخن می‌گوید.

جبری گفت: این پرفورمنس، روز ششم اسفندماه ساعت 16 در نگارخانه سیحون و با ایفای نقش نسرین نکیسا از بازیگران مطرح کشورمان اجرا می‌شود.

#چیامد #اخبار-چیامد #چیا-جبری #سهیلا-جبری

chiamod