آمازون، زالاندو در میان برندهایی که برای بازیافت پلی استر تلاش می کنند

الیاف پشمی تولید شده از بازیافت پوسته صدف

تاریخ انتشار 9 مرداد 1401

آمازون و زالاندو از جمله شرکت هایی هستند که از آزمایش جدید بازیافت پلی استر به روش  پارچه به پارچه از  شرکت Accelerating Circularity حمایت می کنند.

در آزمایشی جدید از شرکت Accelerating Circularity که پنجشنبه اعلام شد (ابتکاری با حمایت Target، Walmart، Inditex و دیگران)، ضایعات پلی استر پس از مصرف به منسوجات جدید راه پیدا می کند تا اهداف مد پایدار  را نشان دهد.

دفن زباله و نابودی کالاهای فروخته نشده و برگشتی، بار سنگینی برای خرده فروشان است. در تحقیقاتی که سال گذشته انجام شد، آمازون – که اخیراً روز فروش ۶ میلیارد دلاری خود را در روز پرایم اخیر خود جشن می‌گرفت – پس از آنکه یک پخش کننده انگلیسی از ITV گزارش داد آمازون میلیون‌ها کالا از سهام فروخته‌نشده خود را در یکی از ۲۴ انبار بریتانیا نابود کرده است،این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

صرف‌نظر از پروژه‌های متعلق به شرکت، خرده‌فروشان باید به زودی به قانون‌های جدید در این رباطه عمل کنند.. آزمایش پلی استر عمداً با اهداف گسترده‌تری برای کمیسیون اروپا و  برای تبدیل شدن به اولین قاره خنثی از نظر آب و هوا تا سال 2050 مطابقت خواهد داشت. به طور خاص، با وعده کمیسیون برای اختراع مجدد محصولات نساجی تا سال 2030 (یا حداقل محصولات فروخته شده در اتحادیه اروپا) هم زمان است. آنها از بادوام ترین، قابل بازیافت ترین، غیر خطرناک ترین کالاهای موجود در بازار هستند.

لینک کوتاه مطلب :

#اخبار-جهان #کلوب-سیپال #چیامد  #مد-جهان#ترند-لباس

chiamod